Jools Oliver: Mínusz kilenctől tizenkettőig

Nem azért vettem a kezembe ezt a könyvet, mert most épp divatos, már nem egy új könyv ez - amúgy se szoktam divatból -, hanem mert még nincs gyerekem, átlagon felüli félelmeim vannak a terhességtől és gyerekszüléstől, így kíváncsi voltam mit tud mondani Jools Oliver, amitől majd kedvem támad. Na, ilyet azért nem tudott. De leírt olyan dolgokat, amit nem nagyon mondanak el a nők, ha a szülésükről beszélnek. Attól, hogy leírt ezt-azt, még nem lett kevésbé rémisztő az egész, de jobb tudni, mint nemtudni. Meg aztán volt pár hasznos könyvajánló a témában, amiket majd lehet, hogy még elolvasok.
Az is tetszett, hogy nem akart az ismert szakács, Jamie Oliver vállán felkapaszkodni, de nem is titkolta, hogy ő a férje és hogy s mint élnek.
 
Mondjuk Jools Oliver félelmei jóval kisebbek, mint az enyémek, mert neki az egyik kedvenc tévéműsora az volt, amely terhességről és szülésről szól és élőben mutatják a vajúdó nőket, sőt szüléseket és mint mondja: "Ez kellett nekem! Teljesen rákattantam a csatornára. Nagyon élveztem, és azt is megtudtam, hogy milyen sokféle szülés létezik." Ööö, hát nem vagyunk egyformák...

Kár lenne azért titkolni, ez igazán nem egy szépirodalom, a borítója azzal a rózsaszínnel elég borzalmas, ráadásul az eredeti angol borító is majdnem épp ilyen... ha nem ajánlják, hát ki nem veszem a könyvtárból. Egy könnyed blogos stílus, ennyit lehet ettől elvárni és ezt hozta is. Nekem pedig most a téma volt a fontos.

Nincsenek megjegyzések: